Competențe profesionale:
C4. Abordarea managerială a grupului de preșcolari/școlari mici, a procesului de învățare și a activităților de învățare/ integrare socială specifice vârstei;
C5. Consilierea, orientarea și asistarea psihopedagogică a diverselor categorii de persoane/grupuri educaționale (preșcolari/ școlari mici/ elevi, familii, profesori, angajați etc.);
C6. Îmbunătățirea continuă a practicilor profesionale și a evoluției în carieră;
Competențe specifice programului postuniversitar:
1. Cunoașterea, înțegerea și interpretarea adecvată a educației incluzive și a problematicii mentoratului/asistării persoanelor cu CES;
2. Utilizarea teoriei și metodologiei psihopedagogiei speciale în contextele educaționale specifice diverselor tipuri de CES;
3. Realizarea activităților specifice profesorului de sprijin în prgramele de asistență, consiliere și intervenție pentru copiii cu CES;
4. Valorificarea mediului educațional și a curriculumului școlar în funcție de cerințele educaționale speciale ale grupurilor/persoanelor.
5. Managementul, consilierea și relaționarea în cadrul grupurilor școlare care integrează persoane CES.
Coordonator program:
Prof. univ. dr. Simona MARIN